zaterdag 18 februari 2017

Gezellige zaterdag


Goedenavond allemaal

Vandaag hadden Renée en ik een knutseldate met een kleine dame die ook wel eens een kaartje wilde maken.
Ik ben uitgegaan van de sketch van
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl
Voor de meisjes heb ik een schrift gebruikt met een kraft kaft. 
Aangezien onze gast op ballet zit koos ik voor de leuke stempel van Wild Rose Studio.
De meisjes hebben deze gekleurd met l'aquarel van Sennelier, zelf heb ik de ZIG Clean Colors gebruikt.
Het design papier op mijn kaart is van de Dancing Dasies Paper Pack van Wild Rose Studio.
De nieuwe noor bloemen wilde ik graag proberen en heb ze gecombineerd met de orange blossom leaves van Creative Expressions. Het toverstokje heb ik voorzien van een gestanste gouden ster gemaakt met een mal van Marianne Design (CR1321).
De stempelset van Karin Joan vond ik goed passen bij het geheel. Voor de finishing touch heb ik de gouden paerl pen gebruikt van Dutch Doobadoo

Fijne creatieve avond !




4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om zo gezellig samen aan de knutsel te gaan Lilian. Jouw kaart ziet er heel lief uit, mooi met die tekst erbij. Geef je mijn complimentjes aan je gast, ze heeft echt talent en heeft mooie kaarten/schilderijtjes gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaarten! Leuk. Dankjewel voor je deelname aan de challenge bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Margreet zei

Wat een superschattig voorjaarskaartje, Lilian...en de kaarten van de kleintjes zijn ook heel leuk gekleurd.
Bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
xxx Margreet

carla zei

Een prachtige kaart.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.
Bedankt en succes !
Carla (DT)

Een reactie posten