dinsdag 14 februari 2017

I-love-you-kubus



Goedemorgen,

Deze Valentijnscreatie is terug te vinden op het blog van Scrapplezier,
http://scrapplezier.blogspot.nl/2017/02/i-love-you-kubus-met-lilian-sevriens.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Scrapplezier+(ScrapPlezier)

Ik wilde iets speciaals maken voor Remon voor Valentijn. Een project waar ook de kids een rol in spelen. 
Toen ik zag dat je van de Harmonica mal van Dutch Doobadoo een kubus kon maken wist ik al ongeveer wat ik ging maken. Het papier van Kaiserkraft vind ik zeer geschikt door de kleurencombi voor een mannelijke Valentijnscreatie. 


Ik wilde graag iets maken met een foto van ons drieeen, dus selfie-time !!!
De foto's heb ik in grijstinten afgedrukt zodat het beter bij het papier past



Daarna werd het tijd voor de aankleding. Niet teveel "dingetjes" want het is natuurlijk voor een man. 



De Cupids van CC design vind ik zo leuk dat ze ook een plekje op de kubus hebben gekregen.



Een van de binnenvakjes heb ik gebruikt voor de tekst. De bedoeling was eigenlijk dat de kids er iets liefs zouden schrijven maar ze vonden deze stempel mooier. 





Ik wens jullie allemaal een fijne Valentijn !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten