zaterdag 25 februari 2017

Space slider



Goedemiddag,

Een heerlijke vrije dag op deze carnavalszaterdag. Heb besloten om de hele dag lekker te knutselen met de Zoepkoel en Sjtasiefestatie op de achtergrond.

Aangezien Robin een grote interesse heeft voor de ruimte mag de stempelset Space Explorer van My Favorite Things niet ontbreken in onze collectie.

De basis is een mal van Dutch Doobadoo die ik op donkerblauw en geel cardstock heb gemaakt. De derde laag is glitterpapier van Joy, dit vond ik leuk als Space effect.
De stempels komen allemaal uit de Space Explorer set en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Hier en daar heb ik de Starry Colors van Gansai Tambi en de ZIG Paerlescent Watercolor Jewel box gebruikt om details extra te laten glitteren.
Voor de raket heb ik slider gedeelte gemaakt met de Circle Spinner Channels van My Favourite Things. 
De raket "zweeft" om de maan die ik gemaakt heb met een stempel uit de collectie van Lavinia Stamps.
Voor extra ruimte effect heb ik gebruik gemaakt van plakparels.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten