donderdag 2 maart 2017

Paars in de hoofdrol


Goedenavond,

Zoals jullie zien heb ik vandaag voornamelijk gewerkt met paars. 
De basis is de leuke flessenhanger mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik gemaakt op wit papier en bekleedt met design papier uit de Romance Paper Bloc van Joy.
De stempel is van Stampingbella, Tiny Townie Garden Girl Orchid eb453 welke ik gekleurd heb met de ZIG Clean Colors. Voor het glitter effect heb ik gebruik gemaakt van de ZIG Paerlescent Jewel Box.
De orchidee mal (COL1379) van Marianne Design past hier natuurlijk perfect bij. Ik heb de bloemblaadjes gestanst op Water Art papier en daarna gekleurd met de ZIG Clean Colors. Ook de ZIG Paerlescent Jewel box heb ik gebruikt voor het glittereffect evenals de Starry Colours.
De wijn glazen heb ik gemaakt met een mal van My Favourite Things (MFT-1046), deze heb ik gestanst op zilver papier van Marianne Design. De tekst Cheers is ook van My Favourite Things (MFT-1065), deze heb ik uit goud papier gestanst ook van Marianne Design.
Om de wijnglazen heb ik nog strikjes gemaakt met lintjes uit het pakket wat Femke van Kimya voor mij heeft samengesteld. Als finishing touch nog plakparels en hij kan zo aan een wijnfles.

Cheers !!!

Fijne avond allemaal !


1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit ziet er heel feestelijk en mooi uit Lilian, lief die strikjes om de wijnglazen.
Lieve groetjes Miranda

Een reactie posten