zondag 9 april 2017

Bbq-man



Goedemorgen,

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor een bbq-liefhebber die 40 wordt.
Toen ik de digi bij Mo Manning zag en de bbq set van Joy was mijn idee geboren.

Als basis heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo shape art flag mal.
Daarna ben ik met distress inkt en de Dutch Doobadoo Mask arts stencil wolken aan de slag gegaan voor de achtergrond.
Met de gras stans van Lawn Fawn (LF1368) heb ik het gras gemaakt.
De digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors en daarna gestanst met behulp van CR1359 van Marianne Design. Dit heb ik nog gemat op papier uit de Celebratioms Pretty Papers Bloc van Marianne Design.  De wolken en de zon zijn ook van Marianne Design (CR1402)
De bbq komt uit de collectie van Joy (6004/0004)
Het design papier uit de Birthday Blowout Paper Pack heb ik gebruikt om de cijfers die ik gemaakt heb met de mal van Dutch Doobadoo aan te kleden.
De tekst heb ik gestempeld met CS0883 van Marianne Design.

Ik hoop dat mijn kaartje bij de bbq-liefhebber in de smaak valt.

Tot de volgende kaart !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten