zondag 2 april 2017

Happy Summer


Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik weer een creatie showen die ik heb gemaakt voor de Challenge van Kaartjes Inspiratie Challenges.
Deze keer is de Challenge gebaseerd op een sketch die terug te vinden is op de Facebook pagina van Kaartjes Inspiratie Challenges.
Deze maand worden we gesponsord door Paper Nest Dolls en mocht ik aan de slag met deze leuke digi. Ik moest meteen aan het strand denken toen ik deze digi zag.
Het design papier komt uit de Birthday Blow-out Paper Pack van My Favorite Things.
De vuurtoren heb ik gemaakt met de mal van Marianne Design. De tekst Happy Summer is van CC design en hoort bij de stempel Swiss Pixie Teeny Bikini Clear Stamp.

Ik hoop jullie te inspireren en wens jullie veel plezier met de nieuwe Challenge !



1 opmerking:

Renate zei

Super leuk, zomers, en vrolijk kaartje.
Leuke uitwerking van de sketch.

-xies- Renate.

Een reactie posten