woensdag 5 april 2017

Hello Baby Boy



Hallo allemaal,

Ik kreeg een opdracht voor het maken van een babykaart voor een jongen. 
Erg leuk om te maken aangezien ik voor mijn gevoel vaker babykaarten voor meisjes maak.

De basis heb ik gemaakt met behulp van een mal van Dutch Doobadoo deze heb ik bewerkt met papier uit de Paper Pad PPSL28 van Studio Light.
De leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
En toen kwam het moeilijkste, de aankleding. Vaak vind ik baby dingen erg tuttig maar gelukkig had ik de dino's van Marianne Design (COL1400). Deze dino heb ik in het gras gezet wat ik ook gemaakt heb met een mal van Marianne Design (LR0360).
De letters voor het woord "BOY" zijn eveneens gemaakt met een mal van Marianne Design (COL1350). De tekst is van Eline's Words ontworpen van Marianne Design (ECO165)

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren om zelf creatief aan de slag te gaan !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten