zondag 7 mei 2017

Birthday time


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje nav de sketch van Dutch Doobadoo.
Ik had weer eens iets in mijn hoofd maar het kwam er maar niet uit zoals ik wilde. Uiteindelijk is dit het resultaat waar ik toch blij mee ben.
De wekker is een mal van Dutch Doobadoo die ik gemaakt heb met papier uit de Seashore collectie van Joy (6011/0517). Dit mooie papier heb ik ook gebruikt voor de rest van de sketch.
De digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Voor de gouden accenten heb ik de Starry Colors van Gansai Tambi gebruikt.



Na veel gedub en getwijfel het meisje toch links gezet en toen verder met de binnenkant.
De vuurtoren van Marianne Design (LR0231) heb ik in de wolken gezet (Memory box, Puffy clouds)
Rechts onderin het touw en het anker van Marianne Design (CR1405 en LR0232).
De meeuw is ook van Marianne Design (CR1279)


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren!

Creatieve groetjes !

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt er een hele frisse inspiratie-kaart van gemaakt Lilian. Mooi dat strand-thema en die frisse kleuren. Ik vind het echt een kaart om vrolijk van te worden. Gaaf zoals je de tekst op dat touw laat rusten..helemaal top.
Lieve groetjes Miranda

Een reactie posten