zondag 4 juni 2017

Thema vlinders



Goedemorgen allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges.
Het thema is vlinders adhv een inspiratieloos die je kunt vinden op de Facebook site.
Neem dus snel een kijkje en laat je inspireren en vooral DOE gezellig mee !!!

Voor mijn creatie heb ik de deurhanger mal van Dutch Doobadoo gebruikt en gemaakt van wit cardstock. Dit heb ik bekleed met design papier, Plaid Patterns Merry & Bright van My Favourite Things.
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Clean Colors. Voor de haren heb ik ook nog gebruikt gemaakt van de Satrry Colours van Gansai Tambi, deze geven een hele subtiele glans.
De vleugels heb ik laten schitteren met de Wink of Stella.
Onder de bloemen heb ik gestanste klimop (Joy, 6002/0456) gemaakt.
Aan de linker kant heb ik blaadjes gemaakt met de CR1396 van Marianne Design.
Hier en daar heb ik vlinders gemaakt die ik in verschillende kleuren heb gestanst met behulp van de 6002/0322 mal van Joy.
Het kleine tekstje (Joy, 6410/0324) heb ik met gestempeld met menento inkt.
Voor de afwerking nog een strik en sequins.

Een hele fijne dag en veel plezier met de challenge !

Deze kaart doet mee aan de challende bij:
                                               mo's digital pencil challenges


1 opmerking:

Samanta's knutselhoekje zei

Erg leuk geworden.

Groetjes samanta

Een reactie posten