woensdag 7 juni 2017

Zin in zomer

Hallo allemaal !

Hebben jullie ook zo'n zin in de zomer?
Ik wel in ieder geval !

Dit kaartje heb ik gemaakt als gast-dt bij Cheerfull Sketches Challenge
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

Als basis heb ik een mal van Dutch Dobadoo gebruikt en deze gemaakt in kraft.
Het design papier Summer Dream van Echo Park heb ik gebruikt voor de sketch. 
De leuke digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors waarna ik heb met de CR1248 van Marianne Design de leuke rand erom heen gemaakt heb.
Voor de aankleden heb ik gebruik gemaakt van de strandstoelen mal van Marianne Design (LR0423) en de cocktails mal van Joy (6002/0388)
Voor de tekst (STAMPRS147 van Studio Light) heb ik eerst met de ZIG Clean Colors een achtergrond gemaakt en daarna gestempeld met de versafine. 

Ik hoop dus dat we een prachtige zomer krijgen !

Tot snel !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten