woensdag 26 juli 2017

3 op een rij


Goedemiddag,

Vandaag de derde dag op rij aan de knutsel !
Heerlijk die schoolvakantie, heb tijd over.
Gelukkig heb ik ook een heleboel ideeën dus kan vooruit.

De leuke Upon a star stempelset van Lawn Fawn was vandaag mijn uitgangspunt. Hiervoor heb ik blauw cardstock bewerkt met paarse en zwarte Distress inkt. (Dit had ik ergens op You Tube gezien). Ik vind het een hele mooie basis geworden om een nacht tafereel op te maken.
De sterren uit de stempelset heb ik met Versamark gestempeld en daarna Latem shinen dmv Embossing poeder.
De diertjes uit de stempelset heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors en daarna in het gras (Lawn Fawn LF1368) gezet.
Ook de tekst komt uit de stempelset. Om er iets meer diepte in te geven heb ik een tak (Marianne design CR1374) gestanst In zwart cardstock.
Dit geheel heb ik gemaakt op de Dutch Shape Art 2 van Dutch Doobadoo.

Fijne avond nog en wie weet tot morgen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten