zondag 16 juli 2017

Garden Girl


Goedemiddag allemaal,

Ook ik was vandaag creatief bezig.
Ik had geen enkel idee dus ben begonnen met een digi bij Mo Manning uit te kiezen. Dit leuke meisje leek me wel leuk om mee aan de slag te gaan. Ik heb haar gekleurd met de ZIG Clean Colors, ik blijf ze nog steeds fantastisch vinden.
De basis is de Dutch Shape Art Hexagon mal van Dutch Doobadoo. Deze had ik nog niet gebruikt dus de ideale gelegenheid om ermee aan de slag te gaan.. 
Het design papier wat ik bij deze kaart gebruikt heb komt uit PPSL 50 en PPSL45 van Studio Light.
Nadat ik hiermee een basis had gemaakt kon het aankleden beginnen.
De boom is gemaakt met een mal van Marianne Design (COL1424), de appeltjes en blaadjes zijn ook gemaakt met een mal van Marianne Design (CR1374).
De grasrand is ook gemaakt met een mal van MD (CR1355) evenals de klimplant (CR1396) en de tulpen (LR0209).
Het hekje en de gieter komen van een mal uit de One of a kind Spring collectie van Joy (6002/0503).
De tekst moest klein aangezien de kaart al goed vol is, hiervoor komen de kleine tekststemoelyjes van Lawn Fawn goed van pas (LF1421)
Hier en daar nog een pareltje gemaakt met de Paerl Pen van Dutch Doobadoo voor de finishing touch.

Ik wens jullie nog een fijne zondag en tot de volgende kaart !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten