donderdag 27 juli 2017

Sweeties


Goedenavond allemaal,

Jaja ook vandaag weer aan de knutsel !

Al een tijdje kom ik bij het kiezen van mij design papier steeds uit bij het blokje met houtnerf van Studio Light (PPSL40). Steeds leg ik hem dan ook weer terug omdat ik het toch niet zeker weet.
Vandaag dacht ik, ik doe het gewoon en we zien het wel.
Dit is het resultaat en ik vind het best leuk zo.
Als basis heb ik de Shap Art Flag van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze is best groot zodat ik naast de vierkant mal van Joy (6002/0533) ook nog plek had voor meer. Dus ook mal 6002/0699 van Joy kreeg een plekje, evenals de leuke randmal van Joy (6002/0930).
De digi is van Mo Manning en ik heb hem gespiegeld en in 2 formaten afgedrukt. Het meisje op de boomstam heb ik van de aardbei afgeknipt en daardoor kon ik haar dus ergens anders op laten zitten. Ook heb ik het meisje op de aardbei gespiegeld afgedrukt waardoor het toch een iets ander plaatje lijkt. Natuurlijk heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
De Branch Leaves van Joy (6002/0939) zitten achter de aardbeien (Joy, 6002/0453). De kleine bloemetjes heb ik gemaakt met de mal die bij de kersen zit (Joy, 6002/0454).
Een tekst hoort er natuurlijk ook bij, deze is van CC Designs (RB1116).

Ik wens jullie nog een fijne avond en misschien tot morgen ...



2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Schitterend!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig leuk deze vrolijke kaart. Die meisjes zijn zo lief :)
Lieve groetjes Miranda

Een reactie posten