zondag 16 juli 2017

Xmas in niet traditionele kleuren

Goedemorgen allemaal,

Doen jullie al mee met de challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges?
Zo niet, dan hoop ik jullie te inspireren en te motiveren om toch mee te doen.
Het thema is Kerst in niet traditionele kleuren. Echt een leuk thema om eens lekker uit je comfort zone te stappen.
De Let it Snow Paper Bloc van Joy heb ik gebruikt voor dit kaartje. Hiermee heb ik de opmaak van de kaart gemaakt in combinatie met de Dutch Doobadoo Shape Art label 2.
De digi van Paper Nest Dolls heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Voor extra effect eromheen heb ik gebruik gemaakt van Embossing Enamel van Stampendous. Dit geheel heb ik gestanst met CR1390 van Marianne Design. De kerstboompjes heb ik gestanst met CR1287 ook van Marianne design. Het vlaggenlijntje heb ik gemaakt met de zone of à kind Alphabet mal van Joy. De kerstster heb ik gemaakt met de One of a kind Christmas set van Joy.
Voor de finishlijn touch heb ik parels gemaakt met de Nuvo Paerl Drops.

Creatieve groetjes en veel plezier met de challenge !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten