zondag 13 augustus 2017

Beach Birthday Bag


Hoi hoi,

Vandaag hebben we een feestje en ik vind het nooit zo leuk om gewoon een kadobon te geven of geld. Ik mis daar altijd een beetje de persoonlijke touch bij. Meestal knutselen de meiden dan iets leuk eromheen maar deze keer ben ik zelf aan de slag gegaan met een kado tasje.
Dit heb ik aangekleedt met design papier uit de Romantic Summer serie van Studio Light.
De Flip flops van Dutch Doobadoo zijn qua formaat helemaal geschikt en deze heb ik ook met dit design papier bekleedt.
Om het nog een beetje "spannender" te maken heb ik er met structuurpasta bubbels op gemaakt met mal 6002/0831 van Joy. Ook ben ik weer in mijn bloemloos gedoken en vond deze mooie bijpassende  bloemetjes.
De digi is van Mo Manning en natuurlijk gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Qua aankleding was er niet veel meer nodig. Nog enkele schelpen (Lr0230, Marianne Design)
De Flip flop tekst (6410/0027 Joy) vond ik erg toepasselijkheid dit geheel. 
De happy birthday tekst is van Lawn Fawn (LF1421)

Hopenlijk heb ik jullie kunnen inspireren en mag ik jullie de volgende keer weer begroeten. 

Fijne dag nog !


1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk gedaan Lilian. De tas is zelf een cadeautje geworden ;P
Lieve groetjes Miranda

Een reactie posten