vrijdag 18 augustus 2017

Merry Christmas in my favourite colors


Goedenavond allemaal,

Na een paar leuke dagen in Amsterdam met het gezin is het weer tijd voor een kaartje.
Deze keer een kerstkaart in mijn favoriete kleur, oud roze.
De basis is een mal van Dutch Doobadoo, Shape Art Cloud. De kaart is redelijk vol dus de vorm is niet meer heel duidelijk zichtbaar op de foto.
Deze heb ik aangekleedt met het prachtige design papier van Joy, Snowflake Kissis (6011/0526).
De lieve digi is van Lilly of the Valley en gekleurd met de ZIG Clean Colors. De sneeuw heb ik laten glitteren met de Wink of Stella brushpen. Ook heb ik gebruik gemaakt van Embossing Enamel ban Stampendous.
Voor de verdere aankleding heb ik gebruik gemaakt van verschillende Joy mallen:
- Merry Christmas, 6002/2027
- Pine trees, 6002/0777
- Hertjes, 6003/0075
- Snowflake  border, 6002/2021
- Cirkel, 6002/0933
De leuke rietjes en lintjes van Kymia maken het tot een mooi geheel.

Ik geloof dat de weergoden weer knutselwerkjes hebben besteld, dus wie weet tot morgen !

Fijne avond !



1 opmerking:

Een reactie posten