dinsdag 1 augustus 2017

Purple winter

Goedenavond allemaal,

Onze dag begon goed vandaag, in de top 3 cheerfull sketches samen met Renée. 
Ze was ontzettend blij toen ze het bericht las, wat zeg ik heeeel erg blij ! 
Zo leuk om te zien. 
Gisteren had ik ook een top 3 plek verdiend bij Crea Chicky's. 
Zo leuk !

Vandaag een kaartje waar ik dit weekend aan begonnen was maar door een uitje naar kasteel
Hoensbroek kon ik deze niet afmaken. 
Wat een mooi kasteel is dit zeg, echt de moeite waard. Zo kort bij huis is er zoveel moois te ontdekken. 

Terug naar mijn kaartje vanvandaag en de materialen die ik heb gebruikt. 
De basis is wederom van Dutch Doobadoo, de shape art tag (470.713.149)
Hierop heb ik gewerkt met design papier uit de Happy Holidays Paper bloc van Joy. 
Ook heb ik een stuk ribbelkarton van Joy gebruikt. 
De digi is van Lilly of the Valley en gekleurd met de ZIG Clean Colors. Hierbij heb ik ook nog gebruikt gemaakt van sneeuw uit een potje en embossing enamel van Stampendous. 
Daarna werd het tijd om het geheel aan te kleden met verschillende mallen. De sterrencirkel
is van Marianne Design (CR1294). De kerstbomen zijn van Marianne Design (LR0378) en Joy (6002/2056). De tekst winter heb ik ook gemaakt met een mal van Joy (6002/2033).
De strikjes heb ik gemaakt met lint en scrappersflos hierbij heb ik mal 6002/2034 van Joy gebruikt om er een muts en wanten bij te maken. 

Hopenlijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. 
Ik wens jullie nog een gezellige creatieve avond. 
Tot de volgende kaart !




1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve winterse kaart Lilian. Mooi ingekleurd en lief afgewerkt. Gefeliciteerd met je top 3 noteringen :)
Lieve groetjes Miranda

Een reactie posten