zaterdag 16 september 2017

Een kaartje met nieuws !



Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje met leuk nieuws.
Dit kaartje is namelijk mijn eerste kaartje als DT-lid bij Crea Chicky's
https://creachickys.blogspot.nl
Voor deze Challenge is het thema roze/pink dus als je zin hebt in een leuke uitdaging, doe gezellig mee !

De basis voor deze kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.154)
De geweldig leuke digi is van Bugaboo, deze heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Toen ben ik op zoek gegaan naar leuk bijpassend roze design papier. Dit komt uit de Paper Pad van Studio Light (PPSL45)
Hierna kon ik aan de slag met aankleden van de kaart. Ik heb gebruik gemaakt van de volgende mallen:
- Vlinderrand (Joy, 6002/0251)
- Cirkelmal (Joy, 6002/0933)
- Grasrand (MD, CR1355)
- Achter de bloemen zit nog een mooi takje (Joy, 6002/0939)
De tekst heb ik eerst gestempeld met een stempel uit de Sending Messages set van Joy en vervolgens gestanst met de bijbehorende stans (6002/0324)
Voor de finishing touch nog een strikje, pareltjes gemaakt met de Paerl Drops van NUVO en de lieveheersbeestjes.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren !

Fijne dag vandaag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten