vrijdag 29 september 2017

Kerstster


Goedenavond allemaal,

Vandaag nog op de valreep een kaartje gemaakt nav de sketch bij Noor design.
Dit stond al de hele maand op de planning maar toch kwam het er maar niet van.
Voor dit kaartje heb ik weer eens een stempel gebruikt, ben de laatste tijd erg op de digi tour (hihi)
De stempel is van CC designs, PC1050, en gekleurd met de ZIG Clean Colors. De pinguïns zijn uit de stempelset van Lawn Fawn, LF1226 en ook gekleurd met de Clean Colors..
Het design papier dat ik gebruik heb is van Joy, Let it Snow (6011/0516). Ook het achtergrondje achter de stempel is gemaakt met papier uit deze set.
De ronde mal is ook van Joy en hoort bij de sketch (6002/0929), deze heb ik nog gemat op grijs cardstock.
De vlaggetjes heb ik gemaakt met de One of a Kind Alphabet set van Joy, (6002/0799). Het design papier dat ik hiervoor heb gebruikt komt uit de Snowflake Kisses set van Joy, (6011/0526). Dit papier heb ik ook gebruikt voor de kerststerren welke ik gemaakt heb met de mallen uit de One of a kind Christmas set. Deze bloemen heb ik nog aangekleedt met wat groen gemaakt met mallen van Joy (6003/0058 en 6002/0680)
De kerstman vliegt ook al rond en is gemaakt met een mal van Marianne Design (COL1340)
Als finishing touch nog pareltje met de NUVO Paerl Drops gemaakt en klaar is .....

Ik vond het weer een erg leuke sketch en erg leuk om te maken.

Bedankt voor het bezoekje en graag tot zondag bij mijn volgende blog!


3 opmerkingen:

Dora zei

Schitterende kaart. Alles past!

Renate zei

Hele mooie kaart

Ans S. zei

Super mooie kaart.

Groetjes Ans

Een reactie posten