dinsdag 26 september 2017

Kleurige mannenkaart


Hallo allemaal,

Vandaag tijd voor een mannenkaartje. 
Ik vind het altijd lastig om een mannenkaart te maken en ben op zoek gegaan naar een leuke digi. Deze vond ik bij Redonkadoodle en vond ik wel leuk en vooral eens anders dan anders.
De basis is Shape Art Flag van DDD, deze heb ik aangekleedt met het Birthday Blowout design papier van My Favorite Things.
Aangezien er kersjes op de taart zitten kwam de Berry Sweet Cherry mal van Joy goed van pas.
Ook de randmal (6002/0296) van Joy is perfect voor mannenkaartje. Hier heb ik hem door midden geknipt en de bocht om laten gaan.
De sterren heb ik gemaakt met de SD 003 5-ploint star mal van Nellie Snellen.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit thema.
Er komt een dezer dagen nog een mannenkaart dus hou mijn blog in de gaten.

Fijne dag !


2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke kaart is dit ! Inderdaad een stempel zoeken voor een man is altijd moeilijk maar deze valt vast in de smaak !

Dora zei

Ja...dit is leuk voor een man. Mooie creatie gemaakt.

Een reactie posten