vrijdag 13 oktober 2017

Orange Birthday


Hallo allemaal,

Alweer een mannenkaart op mijn blog. 
Ik blijf het echt lastig vinden om voor de jongeren mannen een kaart te maken.

Als basis heb ik gebruikt gemaakt van de DDD Shape Art Flag mal en bekleedt met design papier uit de Halloween set van Joy (6011/0533)
De digi van Rendokadoodles, deze is perfect voor de jongeren mannenvind ik zelf.
De ZIG Clean Colors heb ik natuurlijk weer gebruikt om deze digi te kleuren. 
De blauwe mal van Joy (6002/0533) heb ik gebruik gemaakt als achtergrond voor deze digi.
Op deze kaart zie je ook de Happy Birthday randmal van Joy (6002/0296, de presents van Joy (6002/0350) en sterren gestanst uit goud cardstock (MD, CR1321)

Dit was weer genoeg uit mijn comfort zone voor deze maand.
Hopenlijk heb ik jullie op ideeën kunnen brengen. 

Tot de volgende kaart !

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Schitterende kaart. Echt tof

Awesome card. Well done
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Een reactie posten