woensdag 18 oktober 2017

Vleermuizen party



Hoi hoi,

Toch nog maar een Halloween kaartje gemaakt vandaag, gewoon omdat het stiekum tocht best leuk is.
Robin heeft volgende week een Halloween feestje en kon nog wel een kaartje gebruiken. Helaas vind ze het tegenwoordig niet meer zo leuk om kaartjes te maken al knutseld ze er nog stevig op los hoor. Gelukkig gaat haar creativiteit dus niet verloren maar ontpompt deze zich juist steeds meer.

Terug naar dit kaartje.
Het dp papier is uit een Paper pad van Doodlebug design en heb ik gemaakt op de basis van DDD Shap Art Label 4.
De leuke digi van Silvya Zet heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors en in het gras gezet (CR1355, Marianne Design). Deze grasrand heb ik ook gebruikt bij de andere pompoenen (6002/0969 en 6002/0636, Joy). Achter de digi heb ik een frame gemaakt met een blauwe Joy mal (6002/0173).
Het spinnenweb in het frame is van Marianne Design (CR1422). De spin hoort niet bij deze maar bij een mal van Penny Black net zoals de zwarte raaf en de vleermuizen (51-245).
Het spinnenweb links is van DDD, Dutch Paper Art Black Spider, de spin die hier bij hangt hoort wel bij deze set.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de Noor Challenge.

Robin vond het kaartje erg leuk en ik zelf ben ook tevreden.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende keer !



1 opmerking:

Renate zei

Wat een waanzinnig leuk kaartje heb je gemaakt.
Super hoe je alle designpapiertjes hebt gecombineerd. Het afdrukje heb je prachtig gekleurd.

-xies- Renate.

Een reactie posten