vrijdag 6 oktober 2017

Warm wishes


Goedemiddag allemaal,

Vandaag weer een kerstkaartje op mijn blog. 
Ik blijf het toch heel leuk vinden om deze al te maken.

De lieve digi van Polkadoodles heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors en bewerkt met Embossing Enamel van Stampendous. Een mooi tafereel voor in de binnenkant van de Dutch Doobadoo mal (470.713.608).
Het design papier dat ik heb gebruikt komt uit de Woodland Winter Paper pad van Studio Light.
Voor de buitenzijde van de kaart heb ik gebruik gemaakt van een aantal mallen:
- Ster (Joy, 6002/0762)
- Hulst toef (Joy, 6002/0944)
Achter de leuke rietjes (Kimya) heb ik nog hulsttakjes (Joy, 6003/0059) gemaakt.


Aan de binnenkant heb ik het vrij rustig gehouden. Achter de digi heb ik bingo kaartjes gemaakt met de bingo stempelset van Joy (6410/0029).
Natuurlijk mag een mooie kerstwens niet ontbreken. Deze heb ik gemaakt met een stempel uit de set van Lawn Fawn (LF1230)


Nu eens denken wat mijn volgende project zal gaan worden .....
Kerst, Halloween, Herfst .....
Wordt vervolg dus.

Voor morgen staat er in ieder geval een kerstkaartje klaar,
 hopelijk mag ik jullie dan weer begroeten.


1 opmerking:

Een reactie posten