zondag 19 november 2017

Roze Reminder


Goedemorgen allemaal,

Doen jullie al mee met de Bingo Challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges?
Dit is mijn creatie met de Bingo dmv Parels, Lint en Tag.
De tag heb ik gebruikt als basis en is van DDD (470.713.156). Deze heb ik bekleed met het Rustic Christmas design papier van Joy (6011/0541). Ik wordt helemaal enthousiast van dit mooie papier in mijn favouriete kleuren dus hier zullen jullie vast nog wel meer van voorbij zien komen.
De digi is van Mo Manning en gekleurd met de ZIG Clean Colors. De kerstbal heb ik extra in de goudverf gezet dmv de Starry Colours van Gansai Tambi. Ook de jurk staat rijkelijk in de glitter, hiervoor heb ik de Winck of Stella gebruikt.. Voor nog meer effect heb ik her en der Embossing Enamel van Stampendous gestrooid.
De parels uit de Bingo kaart heb ik verwerkt op de cirkel sterrenrand van Joy (6002/0910).
 De ijspegelrand van Joy (6002/2036) heb ik onderaan het ribbenkasten gemaakt, aan de bovenzijde heb ik een randmal van Crea Lies gebruikt.
De kerstster uit mijn favoriete One of a Kind Christmas set van Joy (6002/0584) heb ik voorzien van hulsttakjes (Joy, 6003/0059).
De kerstboom rechtsonder en de dennenbomenrand heb ik beide gemaakt met mallen van Marianne Design (CR1287, LR0492). Ook de tekst is van Marianne Design, CS0854).
Als laatste voor mijn Bingo heb ik het lint gebruikt met kleine witte belletjes eraan.

Hopenlijk heb ik jullie kunnen inspireren en gaan jullie ook aan de slag met de leuke Bingo Challenge !
Heel veel plezier en succes !

Fijne dag vandaag ! 


1 opmerking:

Een reactie posten