woensdag 6 december 2017

After Suprise Party

Goedemorgen allemaal,
 
Hebben jullie een gezellige pakjesavond gehad.
In huize Sevriens werd al sinds de verschijning van de eerste surprise reikhalzend uitgekeken naat pakjesavond. Van te voren werd al hevig gevist naar wie, wie nou had en waarom welke surprise nou wel of niet voor iemand zou zijn. De voorpret is wat mij betreft net zo leuk als de avond zelf. Met alle plezier speel ik dit spelletje dan ook mee.
 
Bij de surprise hoort een gedichtje. Natuurlijk kan ik als kaartenmaakster niet aankomen met een opgerold papiertje met een lintje erom dus heb ik er een mooie envelop bij gemaakt.
de basis van de envelop heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Het design papier komt uit de Falling Leaves set van Joy (6011/0540) en een stukje uit de restjes doos.
Op de voorkant heb ik nachttafereel gemaakt van de Sint met zijn Pieten op het dak. De daken-mal van Marianne Design (LR0494) is hier heel mooi voor. De bijpassende Sint en Pieten mal (LR0496) heb ik hier ook gebruikt. De maan komt uit een andere stans-set van Mariannde Design (CR1402). Ook de strik is van Marianne Design (LR0447).
De Sinterklaas stempelset van Joy (6410/0083) heb ik gebruikt voor de tekst en de hartjes.
 
 
 
Voor de achterzijde heb ik gebruik gemaakt van hetzelfde design papier.
De tekst in het midden en de zak heb ik gemaakt met de Sinterklaas stempel-set van Joy (6410/0083)
De staf, mijter en chocolade letter heb ik gemaakt met een set van Marianne Design (LR0446).
Het strooigoed heb ik gemaakt de hartjes mal van Marianne Design (Col1307) en zelfklevend kurk wat ik met een rondjes pons geponst heb. Voor meer pepernoot effect heb ik ze nog bewerkt met bruine inkt.
 
 
Nu kunnen we de Sint uitzwaaien en ons klaarmaken voor de Kerstman.
 
Ik wens jullie een fijne dag vandaag en graag tot ziens bij de volgende kaart !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten