maandag 11 december 2017

Cheers, 2018 !

 
Goedemiddag allemaal,
 
In de meeste delen van het land is er al flink wat sneeuw gevallen. Hier in het mooie Limburg was deze winterse neerslag maar van korte duur en heeft inmiddels plaats gemaakt voor de ouderwetse Hollandse regen.
Lekker weer om binnen te blijven dus en een kaartje te maken.
 
Als basis voor dit kaartje heb ik de Shap Art Tag A5 van Dutch Doobadoo gebruikt.
De cijfers zijn ook gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo namelijk de Dutch Stencil Art Numbers 2.
Het Misty Winter design papier van Joy heb ik gebruikt alles mooi aan te kleden.
Bovenin heb ik een dubbele rand met ijspegels gemaakt, hiervoor heb ik de Icecles mal van Joy gebruikt (6002/2036).
De digi is van Redonkadoodles en heb ik gekleurd met de Clean Colors. De Paerlescent Jewel W/atercolour Box heb ik gebruikt om de jurk in de glitter te zetten en de wijn te laten sprankelen.
De tekst (Lawn Fawn LF1230) heb ik met behulp van de stempelhulp in drie kleuren gestempeld zodat de tekst een beetje gebroken wordt.
Om het extra feestelijk te maken heb ik flink met pailletten gestrooid.
 
En zo heb ik alweer een kaartje klaar !
 
Fijne avond nog en succes met de sneeuw !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten