zondag 3 december 2017

Xmas post

 
 
Goedemorgen allemaal,
 
Dit kaartje heb is mijn gast-dt kaartje voor Creative Sketchy Girls.
Ook deze maand hebben ze weer een leuke sketch, dus laat je lekker inspireren en doe mee !
 
Voor deze kaart heb ik design papier gebruikt uit het Christmas Promise blokje van First Edition Paper. Het is al een wat oudere maar hij blijft mooi.
De digi die ik gebruik heb is de Fairy Post van Lili of the Valley.
Deze heb ik natuurlijk weer gekleurd met de ZIG Clean Colors. Voor extra accent op de sneeuw heb ik gebruik gemaakt van de Starry Colours van Gansai Tambi. Het bont op de kleding heb ik extra "bontig" gemaakt met Flock poeder.
Rondom de kaart heb ik een rand gemaakt met de sneeuwvlokken mal van Joy (6002/2021). deze heb ik in de glitter gezet met embossing poeder van NUVO.
Doordat het kaartje opgebouwd is uit een vrij volle sketch heb ik de verdere aankleding rustig gelaten. Een mooie strik met een mooie bel is dan ook voldoende.
de NUVO Paerl Drops heb ik gebruikt voor de finishing touch.
 
Rest mij nog jullie een fijne en creative zondag te wensen !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten