vrijdag 2 februari 2018

XXX-jes

 
Goedemiddag allemaal,
 
De ziekenboeg lijkt hier gelukkig bijna ten einde. De meiden hebben weer energie en Robin heeft zelfs even met mij geknutseld.
Vorig jaar had ik rond deze tijd al een aantal Valentijnskaartjes gemaakt dus hoog tijd om eens op de Valentijns-toer te gaan.
 
Basis voor dit kaartje is een sketch uit een eerder Noor magazine (4de jaargang, nr. 15). Deze vond ik zo leuk dat hij toch in mijn gedachte is gebleven en nu weer boven kwam drijven.
Het design papier (Joy, 6011/0525) staat natuurlijk ook in het thema van de liefde. Om alle onderdelen uit de sketch beter naar voren te laten komen heb ik ze gemat op zwart cardstock.
De leuke digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de Faber Castell Polychromos. Rondom heb ik nog afdrukje gemaakt met een stempel van Studio Light (STAMPSL174).
Naast deze stempel heb ik ook nog een stempel uit de Sending Love set van Joy gebruikt (6410/0040). Het hartje heb ik eerst met rode inkt gestempeld en daarna de rest van de stempel met zwart. Dit heb ik met een stempelhulp gedaan die ik steeds meer ga gebruiken en dus ook voor dit soort "trucjes" ideaal is. 
 
 
De creatie van Robin:
 
Wij wensen jullie alvast een fijn en creatief weekend !
 
Tot de volgende keer !


1 opmerking:

Een reactie posten